Open Access System for Information Sharing

Login Library

 

Conference
Cited 0 time in webofscience Cited 0 time in scopus
Metadata Downloads

수정된 Kano 모델과 중요도-성과분석을 이용한 고객서비스 평가 방법론 : 이동통신 서비스 사례를 중심으로

Title
수정된 Kano 모델과 중요도-성과분석을 이용한 고객서비스 평가 방법론 : 이동통신 서비스 사례를 중심으로
Authors
서의호
POSTECH Authors
서의호
Date Issued
2004-10-01
Publisher
한국경영과학회
URI
https://oasis.postech.ac.kr/handle/2014.oak/74987
Article Type
Conference
Citation
한국경영과학회 추계학술대회, 2004-10-01
Files in This Item:
There are no files associated with this item.

qr_code

  • mendeley

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

Related Researcher

Researcher

서의호SUH, EUI HO
Dept of Industrial & Management Enginrg
Read more

Views & Downloads

Browse